AuteurTopic: ziekte van Behçet  (gelezen 697 keer)

Beschrijving:

Offline niki2207

• Starter
  • *
ziekte van Behçet
« Gepost op: 17 september 2011, 10:56:05 »
Hallo,

Vorige maandag kreeg ik te horen dat ik de ziekte van Behçet heb. Was wel even schrikken. Momenteel zit ik nog in de verwerkingsfase. Heb op internet wel opzoekingen gedaan over de ziekte, maar graag zou ik ervaringen willen uitwisselen met andere behçet patiënten. Mijn huisarts kent de ziekte niet en de reumatoloog moet ook alles opzoeken op internet. Geeft wel weinig vertrouwen zo. Indien iemand contact wil opnemen kan dit via het forum of

(Admin modificatie: email adres verwijderd om spambots te verhinderen je emailadres op te nemen in hun lijsten. Personen kunnen je een persoonlijk bericht sturen en daarin kunnen jullie de email adressen uitwisselen)

Groetjes,
Niki2207
« Laatst bewerkt op: 17 september 2011, 11:04:57 door webmaster »

Offline nienke

• Starter
  • *
Re: ziekte van Behçet
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2011, 21:05:01 »
Hallo Nikki,

Ik zag net je berichtje op de cibliga. De reden dat ik reageer is dat ik zelf ook de ziekte van Behçet heb. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, zeker nu je pas je diagnose hebt gekregen. Ik wil er gerust met je over praten en je vragen beantwoorden. Je kunt me mailen op: inekevoncken@yahoo.com.

Groetjes,
Ineke

Offline MH

• Senior
Re: ziekte van Behçet
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2011, 15:15:11 »
Beste nienke en niki,

Ik zelf heb ook de ziekte van Behcet agressieve vorm sinds de geboorte , als jullie willen mogen jullie mij ook altijd een berichtje sturen als je eens nood hebt aan een babbel.

Mvg

Melissa