AuteurTopic: lupus + hepatitis B + buikvliesontsteking  (gelezen 230 keer)

Beschrijving:

Offline Lut

• Junior
  • **
lupus + hepatitis B + buikvliesontsteking
« Gepost op: 05 januari 2012, 14:45:41 »
Ik had graag geweten of er een verband zou kunnen bestaan met hepatitis B en lupus of een andere bindweefselziekte. Ik heb al jaren klachten en ben nu voor de zoveelste keer bij een reumatoloog en het zou misschien lupus kunnen zijn. Sinds een 10tal jaar weet ik dat ik het hepatitis B virus in mij heb maar ik zou daar blijkbaar al lang mee rondlopen. In 2008 heb ik een buikvliesontsteking gehad alsook geperforeerde darmen nadat mijn blinde darm gesprongen was. Ik moet zeggen dat ik al meer dan 2 jaar regelmatig ondraaglijke pijn rond mijn navel had maar dit werd telkens op darmkolieken gestoken. Kan iemand mij daar iets over zeggen?
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2012, 18:52:40 door Lut »

Offline antje

• Starter
  • *
Re: lupus + hepatitis B + buikvliesontsteking
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2012, 22:19:51 »
d

dag LUT

IK HOOP VOOR JOU DAT JIJ EEN GOEDE ARTS MAG TREFFEN
DIE JE ER KAN BOVENOP HELPEN EN EEN GOEDE DIAGNOSE STELLEN

HEEFT U AL MEER UITSLAGEN van DE REUMATOLOOG?
GOEIE MOED EN GROETJES
ANTJE.

Offline Lut

• Junior
  • **
Re: lupus + hepatitis B + buikvliesontsteking
« Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2012, 10:58:21 »
Woensdag ga ik bij de reumatoloog. Ik zal dan normaal gezien de uitslag krijgen van de huidbiopsie. Hij zal dan ook ruim de tijd gehad hebben om alles eens rustig te lezen wat ik opgeschreven had en dat was heel wat geloof mij. Ik neem nu bijna 6 weken ontstekingsremmers (2 verschillende soorten). De gewrichtsklachten zijn wel beter maar andere dingen dan weer niet echt. Ik ben eens benieuwd of ik nu eindelijk dichter bij een diagnose gekomen ben want na zoveel jaren mag het wel eens.